Blog  -   Commodore Világ Archívum  -   Extra  -   E-mail

 

Laurel and Hardy

C-64

(A következőkhöz annyi kommentár, hogy nincs kommentár, mert valahol elkavartam a levelet (megesik az néha). Mindenesetre az biztos, hogy Stemler Balázs, budapesti olvasónk küldte el nekünk. Kösz - de hova a manóba raktam a levelet...? - CoVboy)

Laurel and HardyA játék lényege az, hogy tortákat vagdossunk egymás fejéhez. A játék persze nem ilyen egyszerű... A gyönyörűen megrajzolt címképernyő után kiválaszthatjuk a játékosok számát és a nyeréshez szükséges tortákat (azaz hány ilyen péksüteményt kell az ellenfél arcába továbbítani). A legfontosabb segítség a térkép, amelyet a MAP feliratú bodegában be is szerezhetünk. Ezen a térképen a fekete kocka jelzi mindenkori aktuális helyzetünket. A térkép egyik oldalán van az arcunk, melynek színéből következtethetünk energiánk nagyságára: fehér = maximum, sötét(szürke) = minimum. Sokkal lassabban mozgunk, ha fáradtak vagyunk, de ez ellen is van orvosság: a BAR feliratú helységekben szerezhetünk piát (teli üveget). Ha megisszuk, energiánk maximum lesz. Viszont az is előfordulhat, hogy berúgunk. Ilyenkor figuránk tőlünk függetlenül egy ideig össze-vissza csámborog. A bicikli igen hasznos jármű, mert igen gyorsan lehet vele tekerni. Van viszont egy hátránya is: ha belekortyolunk egy üvegbe, az hamar kifogy és el lehet dobni - ezekbe az üvegtörmelékekbe ne nagyon hajtsunk, mert defekt lesz belőle! Érdemes elszedni a kutyát, ugyanis nagy előszeretettel fogyasztja az ellenfél térképet. Vigyázat a kutya látszólag mindkét játékosnak szót fogad, valójában azonban csak annak nem eszi meg a térképét, aki elhozza őt a teherautóról. A cukrászdában szerezhetünk tortát (megjelenik a tárgyaink között, a térkép másik oldalán), melyet "beélesítve" kedveskedhetünk az ellenfélnek. Sajnos a kórház és a rendőrség szerepére nem sikerült rájönnöm. Irányítás: jobbra, balra mehetünk, fel és le akkor, ha irányjelző oszlophoz értünk (útváltó); tűz + fel vagy le: tárgyfelvétel / letétel illetve cselekvés. A nyíl mindig aktuális irányunkat mutatja.

Laurel and Hardy térkép

Elválasztó vonal

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

Hirdetések

Cikkajánló

Populous 2 (#22)

"Szőke lány, lepedőben. Ez a két dolog már önmagában is rendkívül figyelemreméltó, de ha hozzátesszük, hogy szerintünk ez a legjobb támadó varázslat, akkor valószínűleg mindenki vad tapsikolásba is kezd. Tulajdonképpen ő is "harcos karakter", mert a pap populációját indítjuk el Helénaként, de fizikailag nem harcol. Az ellenséges populációkat maga után csalja (a települések teljes népességét kirúgja a helyéből) és ide-oda mászkál velük."

Gilded Age (#22)

"Részünkről ugyan nagyon szeretjük a tili-toli stratégiákat, meg úgy általában a stratégiákat - de ha mondjuk ez stratégiának nevezhető, akkor ez borzasztó. Az állóképek még úgy-ahogy tűrhetőek (bár a készítőiknek talán a homoklapát jobban állna a kezében, mint mondjuk egy egér), de a harc kivitelezése már bántóan ronda."

News (#22)

"Őszintén szólva, igazán jól szoktunk szórakozni a hirdetések egy részén, különös tekintettel azokra, amelyek mondjuk POPULOUS-t keresnek 64-esre (természetesen kazettára). Ha POPULOUS-t nem is, valami hasonlót azért kaptak a Kingsoft jóvoltából a 64-esek: a LORDS témáját tekintve ugyanis teljes egészében POPULOUS-lopás, de mint tudjuk, jó helyről lopni nem is olyan nagy szégyen. (Az pedig a legjobb hely! - CoVboy)"

Hero Quest 2 (#22)

"A hatodik pályáig bírtuk szuflával, de már ez is a csodával határos volt, mert állandóan elaludtunk az izgalmaktól."

Partytime! (#22)

"A lényeg úgyis az, hogy nem voltunk / vagyunk / leszünk elfogultak egyik rendezvénnyel kapcsolatban sem, mivel anyagilag egyikben sem voltunk közvetlenül érintettek. Már csak azért sem, mert egy igazán jó party megrendezésére nyilvánvalóan nem a BME auláját béreltük volna ki, hanem mondjuk a Bajor Királyi Sörözőt."

Best of

Rucz Lajossal beszélgettünk

"A CoV HQ-ban délután indult az élet, mert ha valaki belépett délelőtt 10-kor a szerkesztőségbe, akkor lehet, hogy Lacit találta a földön ruhástul, cipőstül hálózsákban, egy-egy lapzárta előtt."

Interjú Kiss "CoVboy" Lászlóval

"Én írtam a cikkeket (később az olvasók is beszálltak egy-egy rovatba), Lajos pedig intézte a bürokráciát és a számlákat - ez a számlásdi eléggé messze áll tőlem, a számlákat én elhagyni tudom, illetve ha ki kellene fizetni őket, hosszú történeteket tudok rögtönözni, hogy majd mikor fogom megtenni."

Railroad Tycoon (#17)

"Ha a második lehetőséget kapcsoljuk be, akkor a játékban csak azokért a vonatszállítmányokért fognak fizetni a városokban, amelyre a városnak szüksége van. BASIC ECONOMY esetén a városok minden kirakott áruért tejelni fognak. (Mi a szösz? Tejelni? - CoVboy)"

The secret of Monkey Island (#15)

"Ha valakinek azt mondanánk, hogy Threepwood (Guybrush Threepwood), az valószínűleg elmélázó pillantással tekintene ránk, vagy esetleg megjegyezné, hogy ez a leghülyébb név, amit valaha is hallott."

Terramex (#3)

"A kerettörténet szerint egy ronda nagy aszteroida tart pontosan a Föld felé. Ha esetleg ideérne, akkor puff! - és 1.75 valamint olvasók híján már nem is jelenik meg többet a CoV."

Linkek

CoV archívum

CoVboy rajongói topic

Commodore Világ topic

Spectrum archívum

Dreamwar
(C64 gyűjtemény)

Cov HQ
(elkezdett archívum)

Hozzászólások

Blog archívum

2008. július

2007. augusztus

2007. augusztus

2007. július

2007. június

2007. május

2007. április

2007. március

2007. február

2007. január

2006. december

2006. november