Blog  -   Commodore Világ Archívum  -   Extra  -   E-mail

 

Bio Challenge

Amiga

"Hi CoVboy! Már egyszer boldogítottalak benneteket, most ismét jelentkezem. Küldök egy rövidke leírást a BIO CHALLENGE nevű pr.-ról, ami igaz, hogy nem túl friss anyag (sőt, mondhatnám avas), de szerintem klassz kis pr. Amennyiben szerény személyem nevét odabiggyesztitek írásom mellé, elég annyit odaírni: MR. SISTER (Soldier of Light), Mezőhegyes (Hm... such a game! - CoVboy)

Bio ChallengeTehát a lényeg: egy 4 részből álló szobrocska (nevezzük annak) összegyűjtése. Ez a 4 db szoborrész ellenségeinkben van, tehát ezeket kell elpusztítani (ellenség = robotok, kígyók). Ezek elpusztítása a következőképpen történhet:

1. A levegőben található talajdarabkákat kell a fejükre juttatni. Ezt úgy érhetjük el, hogy felugrunk a talajdarabkára és addig ugrálunk rajta, amíg az le nem pottyan. Logikus, hogy úgy kell ugrálnunk, hogy a talajdarab éppen akkor essen le, amikor ellenségünk éppen alatta tartózkodik. Van egy ehhez hasonló másik lehetőség is. Nem a talajdarabkára ugrunk, hanem ismételten felugorva oldalba vágjuk, mire az a megfelelő irányba elmozdul. Azt, hogy egy talajdarabon hányszor ugrálhatunk vagy hányszor lökhetjük arrébb, a rajta lévő kis bevágások mutatják.

2. A másik módszer a levegőben kígyózó "akármik" nekilövése az ellenfélnek. Ezt csak akkor tudjuk megcsinálni, ha van rajtunk páncél. Ezt az első szektor első részének az elején vehetjük fel. Megjelenik egy piros köcsög a levegőben és azt kell egy felugrással széttörnünk. A belőle kieső motyót felvéve kapjuk meg a piros páncélt. Ilyen köcsögből többféle színű van, mindegyik más-más dolgot eredményez. A szektoron belüli közlekedést a levegőben villogó "mütyürkébe" beleugorva oldhatjuk meg. Egy ellenség elpusztításával lőszerhez juthatunk (erre az első szektor végén lesz szükség, amikor már megvan a 4 szobordarab). Mivel csak korlátozott számú lőszer lehet nálunk, érdemes 3-4 darabot összegyűjtve visszamenni a kiindulási pontra és ott lerakni őket.

Ha mind a négy szobordarab megvan, menjünk vissza a starthelyre. Itt egy kis töltögetés után egy nagy robottal találjuk szemben magunkat. Ennek célszerű a kobakját lőni, mert erre valószínűleg allergiás szegénykém. Egy idő után megunja a dolgot és szétesik. Minél magasabb számú szektorban vagyunk, annál több helyszín van - tehát könnyen megeshet, hogy eltévedünk (ugrálunk összevissza a villogó mütyürkébe)... Hát ennyi - lehet küzdeni...

Elválasztó vonal

Weblog Commenting and Trackback by HaloScan.com

Hirdetések

Cikkajánló

Populous 2 (#22)

"Szőke lány, lepedőben. Ez a két dolog már önmagában is rendkívül figyelemreméltó, de ha hozzátesszük, hogy szerintünk ez a legjobb támadó varázslat, akkor valószínűleg mindenki vad tapsikolásba is kezd. Tulajdonképpen ő is "harcos karakter", mert a pap populációját indítjuk el Helénaként, de fizikailag nem harcol. Az ellenséges populációkat maga után csalja (a települések teljes népességét kirúgja a helyéből) és ide-oda mászkál velük."

Gilded Age (#22)

"Részünkről ugyan nagyon szeretjük a tili-toli stratégiákat, meg úgy általában a stratégiákat - de ha mondjuk ez stratégiának nevezhető, akkor ez borzasztó. Az állóképek még úgy-ahogy tűrhetőek (bár a készítőiknek talán a homoklapát jobban állna a kezében, mint mondjuk egy egér), de a harc kivitelezése már bántóan ronda."

News (#22)

"Őszintén szólva, igazán jól szoktunk szórakozni a hirdetések egy részén, különös tekintettel azokra, amelyek mondjuk POPULOUS-t keresnek 64-esre (természetesen kazettára). Ha POPULOUS-t nem is, valami hasonlót azért kaptak a Kingsoft jóvoltából a 64-esek: a LORDS témáját tekintve ugyanis teljes egészében POPULOUS-lopás, de mint tudjuk, jó helyről lopni nem is olyan nagy szégyen. (Az pedig a legjobb hely! - CoVboy)"

Hero Quest 2 (#22)

"A hatodik pályáig bírtuk szuflával, de már ez is a csodával határos volt, mert állandóan elaludtunk az izgalmaktól."

Partytime! (#22)

"A lényeg úgyis az, hogy nem voltunk / vagyunk / leszünk elfogultak egyik rendezvénnyel kapcsolatban sem, mivel anyagilag egyikben sem voltunk közvetlenül érintettek. Már csak azért sem, mert egy igazán jó party megrendezésére nyilvánvalóan nem a BME auláját béreltük volna ki, hanem mondjuk a Bajor Királyi Sörözőt."

Best of

Rucz Lajossal beszélgettünk

"A CoV HQ-ban délután indult az élet, mert ha valaki belépett délelőtt 10-kor a szerkesztőségbe, akkor lehet, hogy Lacit találta a földön ruhástul, cipőstül hálózsákban, egy-egy lapzárta előtt."

Interjú Kiss "CoVboy" Lászlóval

"Én írtam a cikkeket (később az olvasók is beszálltak egy-egy rovatba), Lajos pedig intézte a bürokráciát és a számlákat - ez a számlásdi eléggé messze áll tőlem, a számlákat én elhagyni tudom, illetve ha ki kellene fizetni őket, hosszú történeteket tudok rögtönözni, hogy majd mikor fogom megtenni."

Railroad Tycoon (#17)

"Ha a második lehetőséget kapcsoljuk be, akkor a játékban csak azokért a vonatszállítmányokért fognak fizetni a városokban, amelyre a városnak szüksége van. BASIC ECONOMY esetén a városok minden kirakott áruért tejelni fognak. (Mi a szösz? Tejelni? - CoVboy)"

The secret of Monkey Island (#15)

"Ha valakinek azt mondanánk, hogy Threepwood (Guybrush Threepwood), az valószínűleg elmélázó pillantással tekintene ránk, vagy esetleg megjegyezné, hogy ez a leghülyébb név, amit valaha is hallott."

Terramex (#3)

"A kerettörténet szerint egy ronda nagy aszteroida tart pontosan a Föld felé. Ha esetleg ideérne, akkor puff! - és 1.75 valamint olvasók híján már nem is jelenik meg többet a CoV."

Linkek

CoV archívum

CoVboy rajongói topic

Commodore Világ topic

Spectrum archívum

Dreamwar
(C64 gyűjtemény)

Cov HQ
(elkezdett archívum)

Hozzászólások

Blog archívum

2008. július

2007. augusztus

2007. augusztus

2007. július

2007. június

2007. május

2007. április

2007. március

2007. február

2007. január

2006. december

2006. november